Remonty nawierzchni betonowych zaprawami na bazie żywic epoksydowych i polimetakrylowych (PMMA) oraz przy pomocy zapraw cementowych.
Profesjonalne naprawy pęknięć nawierzchni asfaltowych.
NAPRAWA USZKODZEŃ NAWIERZCHNI BETONOWYCH
- wycięcie i wykucie uszkodzonych miejsc
- wyczyszczenie i zagruntowanie powierzchni
- wypełnienie zaprawą polimerową typu PCC lub na bazie żywic syntetycznych
REMONT POWIERZCHNIOWY NAWIERZCHNI BETONOWYCH
- frezowanie betonu na grubość wskazaną w projekcie
- wyczyszczenie i zagruntowanie powierzchni
- na zimo: ułożenie siatki stalowej MT-1 na warstwie slurry-seal lub
- na gorąco: ułożenie siatki szklano-węglowej na warstwie lepiszcza asfaltowego
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S
- odtworzenie i uszczelnienie szczelin dylatacyjnych
NAPRAWA SPĘKAŃ NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH
- poszerzanie spękania przy pomocy frezarki samojezdnej w celu uzyskania jednorodnej szczeliny
- oczyszczanie szczeliny szczotką i lancą gorącego sprężonego powietrza – HPS,
- wypełnianie szczeliny masą zalewową na gorąco wraz z uszczelnieniem nawierzchni w bezpośrednim sąsiedztwie szczelin (przy pomocy tzw. buta)
- posypanie gorącej masy łamanym piaskiem bazaltowym
- przywrócenie ruchu możliwe już po upływie 15-30 minut od zalewania (w zależności od warunków atmosferycznych)
NAPRAWA SPĘKAŃ POWIERZCHNIOWYCH NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH
- naprawy powierzchniowe przy pomocy gotowych mas naprawczych w technologii na zimno (tzw. Fertigschlaeme)
PRZYKŁADOWE REALIZACJE: |
---|
Autostrada A4 |
|
Lotnisko Warszawa – Okęcie |
|
Lotnisko Warszawa – Modlin |
|
Lotnisko Poznań – Ławica |
|
Lotnisko Cewice, Lotnisko Gdynia – Babie Doły 18. Wojskowy Oddział Gospodarczy |
|
Lotnisko w Świdwinie 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie |
|
Lotnisko w Mińsku Mazowieckim 23. Baza Lotnictwa Taktycznego w Mińsku Mazowieckim |
|