Firma OAT  specjalizuje się w cięciu nawierzchni betonowych i asfaltowych.

OAT wykorzystuje specjalistyczne przecinarki spełniające aktualne wymagania ochrony środowiska, wyposażone w nowoczesne systemy odsysania szlamu oraz precyzyjnej kontroli trasy i głębokości cięcia.

Tarcze z diamentowymi segmentami tnącymi  gwarantują precyzję nacinania krawędzi do 50 cm głębokości.

NACINANIE I USZCZELNIENIE SZCZELIN NOWYCH NAWIERZCHNI BETONOWYCH

  • wykonanie pierwszego cięcia po 8-24 godzinach od ułożenia betonu
  • nacinanie komory wypełnienia zgodnie z projektem
  • fazowanie krawędzi szczelin pod kątem 45°
  • uszczelnianie  szczelin przy pomocy :
    • wkładek gumowych (profili)  EPDM
    • mas zalewowych na gorąco lub na zimno

Firma  OAT proponuje  zastosowanie masy zalewowej na gorąco  BIUGUMA N2 PLUS firmy DGA, która posiada ORZECZENIE ITWL NR 9/24/2019 dotyczące: „OCENY PRZYDATNOŚCI DO WYPEŁNIENIA PĘKNIĘĆ I SZCZELIN DYLATACYJNYCH W NAWIERZCHNIACH LOTNISKOWYCH”.

WYMIANA DYLATACJI W STARYCH NAWIERZCHNIACH BETONOWYCH

  • usuwanie starej masy zalewowej
  • oczyszczanie komory za pomocą szczotki mechanicznej i sprężonego powietrza
  • gruntowanie krawędzi bocznych komory i wypełnienie masą zalewową
PRZYKŁADOWE REALIZACJE:
Droga ekspresowa S8 odc. Poręba – Ostrów Mazowiecka
  • Kompleksowe wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchni betonowej wraz z wypełnieniem masą zalewową i profilami EPDM.
  • Projekt: „Rozbudowa drogi krajowej S8 Warszawa – Białystok, odcinek Ib – węzeł Poręba – obwodnica Ostrowi Mazowieckiej.
Droga ekspresowa S8 odc. Przeszkoda – Paszków
  • Kompleksowe wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchni betonowej wraz z wypełnieniem masą zalewową i profilami EPDM.
  • Projekt: „Kontynuacja projektowania i rozbudowa drogi krajowej nr 8 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku od węzła z drogą wojewódzką nr 579 w Radziejowicach do węzła „Paszków” z drogą wojewódzką nr 721 w Wolicy – Zadanie II Przeszkoda-Paszków”.
Droga ekspresowa S61 odc. obwodnicy Suwałk
  • Kompleksowe wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchni betonowej wraz z wypełnieniem masą zalewową i profilami EPDM.
Droga ekspresowa S17 odc. Garwolin-Kurów
  • Kompleksowe wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchni betonowej wraz z wypełnieniem masą zalewową i profilami EPDM.
  • Projekt: Zaprojektowanie i budowa drogi ekspresowej S17 Garwolin-Kurów na odcinku granica województwa mazowieckiego i lubelskiego – węzeł „Sielce” obecnie „Kurów Zachód” (bez węzła), część nr 1: odcinek granica województwa mazowieckiego i lubelskiego – węzeł “Skrudki” (wraz z węzłem).
Droga ekspresowa S61 odc. Szczuczyn-Węzeł Ełk Południe (w przygotowaniu)
  • Kompleksowe wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchni betonowej wraz z wypełnieniem masą zalewową i profilami EPDM.
  • Projekt: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Szczuczyn-Budzisko (gr. państwa), Zadanie nr 1: odc. Szczuczyn-Węzeł Ełk Południe”.
Droga ekspresowa S7 odc. Mława-Strzegowo (w przygotowaniu)
  • Kompleksowe wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchni betonowej wraz z wypełnieniem masą zalewową i profilami EPDM.
  • Projekt: „Budowa drogi S7 Olsztynek (S51) – Płońsk (S10) odc. Mława-Strzegowo”.
Droga ekspresowa S17 Węzeł „Lubelska” na przecięciu dróg ekspresowych S17 i S2 do autostrady A2 (w trakcie realizacji)
  • Kompleksowe wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchni betonowej wraz z wypełnieniem masą zalewową i profilami EPDM.
  • Projekt: „Projekt i budowa węzła „Lubelska” na przecięciu dróg ekspresowych S17 i S2 do autostrady A2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi”.
Autostrada A2 na odc. węzeł „Lubelska” – początek obwodnicy Mińska Mazowieckiego (w trakcie realizacji)
  • Kompleksowe wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchni betonowej wraz z wypełnieniem masą zalewową i profilami EPDM.
  • Projekt: Projekt i budowa Autostrady A2 Warszawa-Kukuryki na odcinku węzeł „Lubelska” – początek obwodnicy Mińska Mazowieckiego.