Firma OAT specjalizuje się w cięciu nawierzchni betonowych i asfaltowych.
OAT wykorzystuje specjalistyczne przecinarki spełniające aktualne wymagania ochrony środowiska, wyposażone w nowoczesne systemy odsysania szlamu oraz precyzyjnej kontroli trasy i głębokości cięcia.
Tarcze z diamentowymi segmentami tnącymi gwarantują precyzję nacinania krawędzi do 50 cm głębokości.
NACINANIE I USZCZELNIENIE SZCZELIN NOWYCH NAWIERZCHNI BETONOWYCH
- wykonanie pierwszego cięcia po 8-24 godzinach od ułożenia betonu
- nacinanie komory wypełnienia zgodnie z projektem
- fazowanie krawędzi szczelin pod kątem 45°
- uszczelnianie szczelin przy pomocy :
- wkładek gumowych (profili) EPDM
- mas zalewowych na gorąco lub na zimno
Firma OAT proponuje zastosowanie masy zalewowej na gorąco BIUGUMA N2 PLUS firmy DGA, która posiada ORZECZENIE ITWL NR 9/24/2019 dotyczące: „OCENY PRZYDATNOŚCI DO WYPEŁNIENIA PĘKNIĘĆ I SZCZELIN DYLATACYJNYCH W NAWIERZCHNIACH LOTNISKOWYCH”.
WYMIANA DYLATACJI W STARYCH NAWIERZCHNIACH BETONOWYCH
- usuwanie starej masy zalewowej
- oczyszczanie komory za pomocą szczotki mechanicznej i sprężonego powietrza
- gruntowanie krawędzi bocznych komory i wypełnienie masą zalewową
PRZYKŁADOWE REALIZACJE: |
---|
Droga ekspresowa S8 odc. Poręba – Ostrów Mazowiecka |
|
Droga ekspresowa S8 odc. Przeszkoda – Paszków |
|
Droga ekspresowa S61 odc. obwodnicy Suwałk |
|
Droga ekspresowa S17 odc. Garwolin-Kurów |
|
Droga ekspresowa S61 odc. Szczuczyn-Węzeł Ełk Południe (w przygotowaniu) |
|
Droga ekspresowa S7 odc. Mława-Strzegowo (w przygotowaniu) |
|
Droga ekspresowa S17 Węzeł „Lubelska” na przecięciu dróg ekspresowych S17 i S2 do autostrady A2 (w trakcie realizacji) |
|
Autostrada A2 na odc. węzeł „Lubelska” – początek obwodnicy Mińska Mazowieckiego (w trakcie realizacji) |
|